Livet har sina ljusa stunder!

Ni vet min gamla ponny Goblin som jag har berättat lite om förut? ni som har läst om honom kanske har förstått att jag inte tyckte om den ponnyn speciellt mycket! Men i alla fall, Goblin bar med sig mycket dumt men han förde även med sig en mycket bra sak till mitt liv.

Sommaren då jag fick Goblin så skulle jag fylla 14 samma höst och det var ''på den tiden'' väldigt inne med stallet.se som ni kanske känner igen? I alla fall.. ni som haft stallet.se vet att man kunde döpa sina egna hästar och lägga upp egna bilder osv.. Och eftersom att jag köpte Goblin från en ridskola i Vaxholm så sökte jag på Goblin på stallet.se och kollade om det fanns någon häst där som hette det med en bild på honom.. Och kul nog så hittade jag ju en tjej som hade honom där ;)
Mallig som man var så mailade man ju och sa att det var min häst osv.. Johanna som hon heter och jag började chatta på msn och vi pratade väldigt mycket under ett helt år innan vi träffade varann på riktigt.. 
Kommer ihåg det som att det vore igår och det är ju faktiskt hela 5 år sedan :O 
Under dessa 5år så har jag och Johanna umgåtts väldigt mycket fram och tillbaks, vi har verkligen haft våra bråk kan jag säga och varit bästavänner andra gånger. 
Nu efter att knappt ha haft kontakt på ett år så har vi börjat umgåtts med varann igen, och jag tror aldrig att vi har varit så bra vänner som nu och aldrig umgåtts så mycket som nu heller. Det är så kul med Johanna för hon förstår sig verkligen på mig (känner jag i alla fall^^) och jag vågar verkligen uttrycka mig som jag är med henne, för jag är inte alltid så normal :D, sen känner jag mig väldigt hemma hos henne för hennes mamma tycker jag också är väldigt trevlig :)
Vi kan verkligen göra allt tillsammans och ha exakt lika kul också, ut och shoppa, vara i stallet, sitta hemma framför tv, gå ut på krogen... allt möjligt! :)  
Och som pricken över i:et så är det något lite speciellt mellan mig och Johanna, det är nämligen så att vi är exakt lika gamla! Vi fyller båda år 13e oktober, födda 1993, hon en timme innan mig och på SAMMA BB! Hur sjukt är inte det? Folk brukade kalla oss för terrortwins förut, hahah! Helt ärligt så känns hon som en tvillingsyster nästan (dock fick hon all snygghet!) eftersom att vi beter oss lite som syskon :D!

Har ni någon person som ni träffat under konstiga omständigheter men som ni verkligen är glada att ni träffat?
image description  


Kommentarer
Postat av: Johannaaaa

Jag älskar dig Isabell. Även fast våra bråk är cp så kommer vi aldrig att glida ifrån varandra. <3<3<3

2011-12-23 @ 00:33:50
URL: http://oncetwice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0