Mina favorit kavajer!

Tänkte lägga upp några av mina favoritkavajer och kommentera dom lite! :)

Först ut har vi Animo quinar, väldigt stilren och snygg passform!
Nu när man ska börja tävla utan väst så är det viktigt (för min del)
att ha en snyggt sittande kavaj, och det tycker jag verkligen att den
här och för övrigt ALLA animos kavajer gör.

Sen har vi en till animo, en animo larissa! Skitball om jag får säga det själv.
Väldigt udda men ändå stilren. Dock sägs det att den endast finns i klarblå,
svart och röd färg, men om jag inte är helt slut i huvudet tyckte jag mig se en
marinblå larissa inne på stockholm ridsport när jag var där sist. En kavaj som
helt klart är värd att lägga pengarna på!

Den tredje kavajen är en Gpa Grand Prix, den här kavajen har jag dregglat över länge,
dock i marinblå då men tyvärr så finns det knappt någon bild på den i blå färg? :s Jag beställde
ju den här kavajen förut för jag hittade den till ett KANONpris, men självklart vart
det något strul så jag fick aldrig kavajen.. skitsaket! Aja, denna kavaj är i alla fall 
sjukt snygg, sitter förj*vla bra och jag älskar den creme vita kragen!  

Sist men inte minst har vi den svindyra men dö snygga J van D kavajen.
Den här kavajen får man en liten ''to die for'' känsla. Dock är det ju ingen kavaj
man bara kan hosta upp pengar på sådär när man är en vanlig svensson.. Får bli
när jag blivit miljonär eller liknande? :) Men om jag hade råd så skulle jag utan tvekan
kasta mig över denna supersnygga kavaj utan att tveka!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0