Snygga tävlingsridbyxor!

1. Sarm Hippique Rebecca

Stilrena byxor, passar till lite mer utstickande kavajer, typ som en röd eller klarblå, kanske blingad?
Var helt såld på dom här förut, och tycker fortfarande att dom är skitsnygga, men har hittat nya :D

2. Kingsland Jessica Flag

Väldigt snygga om man har en marinblå eller röd kavaj pga flaggan på rumpan. Hatade dessa ridbyxor från början, tyckte helt ärligt att dom var skitfula! haha.. Men nu när jag har vant mig vid dom så är dom faktiskt ridktigt snygga om man matchar dom rätt. En tjej i min klubb har ett par sådanna här ridbyxor och en gpa grand prix kavaj (mörkblå), verkligen skitsnyggt :D

3. Animo Nuevo

Tycker att dom här ridbyxorna är skitsnygga om man har en stilren kavaj, annars blir dom lite väl mycket!
Har ju för tillfället ett par helvita kingsland byxor men när jag får pengar till det så ska jag definitivt införskaffa mig dom här animo byxorna eller Kingsland flag byxorna, beror lite på vad jag har för kavaj! :D

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0