Sthlm ridsport

Ni som bor här i sthlms län kanske inte har missat att Stockholm ridsport ännu en gång har en massa bra erbjudande hela december ut, också ta 3 betala för 2 schabrak precis som det var i juli.
Jag ska ev. Dit nästa vecka och kolla om dom har några fina schabrak osv.. Ska ju ändå byta mina dyon saker (som jag inte har gjort än).. Så kan lika gärna passa på att kolla lite. Känner inget större behov av att köpa en massa nya schabrak eftersom att jag har en del, dock skulle det ju inte vara helt fel att införskaffa lite dressyrschabrak nu när jag får med en dressyrsadel till ubalia :)

Här är några jag är lite småsugen på men dom brukar ha ganska mycket schabrak inne så får se.. Ändrar mig säkert totalt väl inne i butiken ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0