Taggad till 100!

Åh vad jag längtar tills Ubalia kommer, nu ska bara en massa saker fixas hit och dit innan allt är klart, imorgon tänkte jag gå ner och skriva kontraktet och även mäta måtten på skåpet så jag kan snickra ihop skåpdörrar.
På torsdag hoppas jag att johanna kommer hit får då ska det storshoppas på four legs (pappa betalar, hihi), sen vet jag inte om det blir en tripp hem till pappa för att börja snickra lite och äta fruktansvärt god mat.
Fredag, få klart skåpdörrarna, åka ner till stallet och få fast dom, märka upp höpåsar, fylla upp boxen osv.. Ganska viktigt att jag får klart allt i helgen eftersom att jag ska opereras på måndag och kommer inte att vara så pigg då, så Ubalia kommer att få lite tid att lära känna stället innan det blir hårdträning för både henne och mig(har ju inga muskler kvar)...:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0