Shoppa loss, shoppa loss!

Vart en tripp till upplands väsby idag, så stannade till vid sthlm ridsport och hööks, sen också vid nått ställe där pappa beställer arbetsgrejer till sitt företag. Där ifrån så plocka jag med mig lite nödvändigheter som lås osv till skåpdörren jag måste snickra ihop till stallet, handskar som jag kan använda att rida med hemma, en tröja som verkligen håller värmen sen när vinterns kalla dagar tittar fram och sen även en reflexjacka som kommer att få hänga i stallet som jag kan använda när jag ska rida ut så att jag syns ordentligt :)

Här är det andra som fick följa med hem:

Kingsland Dunväst.

HV polo tröja

Roeckl handskar, marinblå. 

GlenGordon benskydd set.

Dyonträns, får sälja mitt andra för det gick inte att byta..

Dressyrschabrak, bara ett enkelt :)

image description


Kommentarer
Postat av: Johannaaaa

BLOGGA KVINNOR, BLOGGA!

2011-12-12 @ 00:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0