Våren är här?

Det vart en kort vinter må jag säha, gör inye mig någonting dock för jag är ingen vintermänniska direkt, + att det är så skönt att rida när det är sånt här väder, håller ni inte med? :D

Allt med Ubalia, eller Bali som vissa har börjat kalla henne för går i alla fall suberbra, så himla go häst :D och nu när vi slängt på en fårskinnspadd under sadeln så vart det en enorm skillnad i ridningen, så ska ha den tills hon har byggt på sig lite mera ryggmuskler.

Johanna är här idag och vi har fått låna min brors systemkamera så hon ska fota mig och Ubalia idag, kul! :D alltid roligt att ha mycket bilder tycker jag :)

Och mina halsmandlar, eller ja.. Såren efter dom är snart helt ihopläkta så då kan jag köra igång på riktigt med ridningen som t.ex hoppningen, konditionsträning längs banvallen osv, vi ska bli 2 muskelberg fram tills sommaren ;) haha !

Nu ska jag försöka dra upp Johanna ur sängen (sömntutan själv) så att vi kan kila ner till stallet strax). Ha en bra dag allesammans! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0