Kaka på kaka!

alla bloggläsare, ursäkta för både min och Fridas ur usla uppdatering! Som sagt har jag fortfarande ingenhäst men eventuellt så har jag en sak på G, men nämner inget förens något är bestämt så att det inte blir en massa knas..

Känner att det blir ganska mycket uppdatering om utrustning från min sida, men vet inte riktigt vad jag annars ska skriva om, ni får jättegärna komma med förslag om något?

Kan ju i alla fall berätta att jag fått hem Kingsland jackan, HV polo schabraket och båda JW luvorna, tror det var allt? Hade ju beställt ett kingsland pannband också men dom va tydligen slut, beställde från cheval ridsport, var inte så nöjd med deras beställning för vart GANSKA mycket strul osv ...

Har nu även beställt lite hästutrustning spontan som jag är ... i SVART... Vill inte ha något mer brunt nu, trött på de! HAHA... Vart i alla fall ett dyon träns och en förbygel + en helblå luva från charlies!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0