Det kliar i fingrarna!

Vet ni vad jag har gjort idag? Jo jag har suttit på en häst! 2 hästar faktiskt ;) Följde med Alicia till edsbro för hon skulle hoppa Marwin och Palle, så jag red Palle i början. Han är ju verkligen inte en häst jag är van vid att rida, men det var kul! Tog några språng på honom också, hahah kändes hur länge sedan det var jag hoppade ...
Sen red jag Marwin litegrann också, han är ju endast 4år gammal, riktigt fin ponny, kommer nog kunna gå långt i framtiden :) Höll dock på att flyga av honom i galoppen, satt i en 15 tums sadel och han körde huvudet mellan bena, hahah! Tur att man inte tappat all balans efter min 1,5 långa uppehåll! ;)

Håller på att letar häst för fullt, har inte riktigt hittat någon jag har fastnat för en, men hoppas att det dyker upp någon snart! Saknar hästarna mer och mer för varje dag! Och eftersom att jag är sååå sugen på att skaffa en häst NU! Så kunde jag självklart inte hålla fingrarna i styr för lite internet shopping!

Dagens/kvällens shopping slutade med:
2 stycken JW luvor, den röd/blåa passar perfekt till mitt röda JW schabrak
och sverige luvan passar nog bra till mitt Lamicell nations schabrak, hoppas jag!



HV Polo lurex schabrak, tyckte det var lite ballt, inte så många som har silvriga schabrak!
Det matchar också med min nya CO hjälm som är marin / silver ;)

Kingsland pannband

Kingsland Ladies jacket, marinblå!

Var riktigt nära på att slänga med ett JW fleece täcke med, men med tanke på att jag inte har en aning om vad det kommer att bli för storlek på hästen så tog jag mig i kragen och struntade i det! Lite nytt vart det i alla fall, alltid kul med nya saker :D


Kommentarer
Postat av: research paper

All people have their own equipment. They want looks uniquely.

2011-10-24 @ 13:19:17
URL: http://iresearchpapers.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0