Årsta utvärdering

Framridning: Tyvärr var deras utebana en stor ankdam så man kunde inte hoppa eller rida fram ute, utan rida fram fick man göra på vägarna, vilket dock fungerade bra med Nagar då han är väldigt lugn av sig, och han vill ju alltid visa upp sig så han gick ju och krökte på nacken för att se vacker ut, och i de flesta fallen lyckas han ;)

Framhoppning: Framhoppningen var inne i ridhuset, dom hade tagit en pyttedel som man fick hoppa fram på, vilket funkade bra med Nagar, han är ju väldigt lättstyrd och stressar inte upp sig särskilt lätt. Man fick bara hoppa fram i ett varv vilket kan vara ett litet minus, men tyckte ändå det var okej! 

Bana: Jag älskar ju Årsta Runstens ridhus och deras hinder och jag fick ingen ändrad uppfattning nu! Underlaget är super, hindrena snygga och ridhuset är stort och luftigt!

Cafeteria: Dom bjuder alltid på supergoda luncher, inget undantag för denna gång. Man får fräsch sallad och man kan även köpa sig en kexchocklad eller liknande om man behöver en sockerchock...

Priser: Jag har tävlat några gånger på Årsta men har egentligen aldrig vunnit något särskilt, men denna gång vann jag ett scharbrak (som var ovanligt snyggt för att ges bort på tävling) och så fick jag även lite godis. Sen såklart standard: Rosett och plakett! :)

Banbyggnad: Jag tycker banbyggandet var mycket bra, lagom svårt och lagom långt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0