skärpning på högsta grad!

Ska verkligen försöka skärpa mig när det gäller bloggningen!

Vart ingen hoppträning för mig och Bali i tisdags, åkte på någon
konstig sjukdom på 3 sek så låg hemma i soffan helt död i 2 dagar.

I helgen ska vi ut på våran tävlingsdebut, ÄNTLIGEN! Rådmansö blir det då och då hoppar vi som sagt 1m och 1,10m. Sitter nu och tänker på om jag ska övertala mamma om att ta upp henne för Micke imorgon eller om jag ska hoppa för Sara på onsdag. Vore bäst om jag fick hoppa för Micke då det är mycket mer givande träningar och svårare banor, är ju bra om jag har LITE koll på henne tills på söndag ;) 

Vet inte om det kommer att vara någon forograf på söndag men jag hoppas det, har ju inte en enda bild på oss när vi hoppar, och tävlingsbilder är ju alltid kul och lite extra fina att ha!
 
image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0