Shopaholic

Idag har jag och mamma varit iväg och shoppat! Vi stannade på Stockholm Ridsport, Hööks, Horze och MyOne.

På Stockholm ridsport har dom ju massa stuff, men inget vi sökte tyvärr så vi åkte vidare till Horze och Hööks! Vi började på Hööks, där vi köpte två träns, två par skydd (bruna och svarta till Eddie :D) och ett putsankare. Tränsen var faktiskt snygga, ett träns till Eddie och ett nytt till Ogge!
På Horze köpte vi inget...
Sist åkte vi till MyOne, jisses vad jag älskar den affären!! :D där köpte vi en till boxgardin, lika dan som jag har, en brun lite glansig från HorseGuard. Faktiskt riktigt snygg! Dessutom köpte vi VSL-pulver och fyra flughuvor, varav tre normala och svarta till mina tre ponnysar och mammas Gata fick en med ögon, stackars djur :(

C ya


(Bjuder på en bild på moi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0