återupplivad för stunden igen!

Hej allesammans, tänkte dra en liten snabb uppdate över vad som hänt den senaste tiden.

För 2 helger sedan så gjorde jag och Bali våran tävlingsdebut i rådmansö. Dock var inte jag världens piggaste då jag var fruktansvärt förkyld och hade en riktigt jäklig ryggvärk pga hostan!
Vi var anmälda till 1m och 110cm, startade endast 1m, vädret var sämst och som sagt hade jag väldigt ont i ryggen. Inne på banan vart det i alla fall några rivningar, jag kunde inte rida ihop henne alls pga ryggen men hon var pigg och posetiv så känslan var bra :)

Förra helgen tävlade jag en d-ponny i avd. B eftersom att jag är så gammal!!! Skulle tävla honom då han aldrig hade tävlat förut och ägaren kände att hon inte riktigt våga då hon själv inte är speciellt erfaren.
Vi startade  i alla fall en LD+5 och han var superfin, gick 0a, verkligen en skitfin ponny!

I tisdags bar det iväg till siggesta för mitt ponnylag tävlade första omg. i div.3. Alla var så himla duktiga och 3 av ryttarna hade aldrig ens tävlat förut. Alla gick nolla och fick tillräckligt med stilpoäng för att knipa en 4e plats av totalt 13 lag.

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0