Fina häst!

Kom precis hem från träning, har hoppat för Micke uppe på edsbro idag!
Glömde självklart mina sporrar hemma också så mina ben är spaghetti nu...
Träningen gick hyfsat, vi har fortfarande inte hittat något bra flyt än men de är på g, går bättre och bättre för varje gång! Träningen idag gick i alla fall ut på ganska komplicerade vägar + att vi var tvugna att vara väldigt lätta i sadeln, inte alltid det lättaste när man ska lyckas få till lite snävare svängar!
Micke höjde upp ett hinder på 140cm på slutet bara för att se hur hon skulle ta tag i de, kändes som att hon hoppade ett 110cm hinder.... Så bara vi får fart på flytet så kanske vi kan komma igång lite med klasserna!

Nästa träning så ska Micke sätta sig upp i sadeln och känna lite på henne eftersom att hon kan bli ganska stum när man ska svänga osv så det blir lättare för honom att säga åt mig vad jag ska göra! Ska bli kul att se!!!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0