hufvudsta utvärdering.


Framridning: Framridningen låg lite avsides från tävlingen och man hade ingen koll alls där borta på hur tävlingen låg till, annars tycker jag att framridningen var okej, man kunde rida fram ordentligt innan framhoppningen.

Framhoppning: Framhoppningen var inne i ridhuset precis bredvid tävlingsbanan, max 5 ekipage så det blev aldrig trångt. Underlaget var okej så jag har väl inte direkt något att klaga på där. Men hade vart skönt att hoppa fram ute! 

Bana: Banan var lite liten tyckte jag, och alla banor var ganska lika byggda så det var lite tråkigt. Underlaget tyckte jag inte var speciellt bra, gav vika ganska lätt och vart tungt för hästarna. 

Cafeteria: var aldrig inne i cafeterian så har ingen aning!

Priser: Jag tror att det var ganska bra priser! har för mig att vinnaren i 1m fick täcke, 2an schabrak osv.. så priserna tycker jag var bra!

Banbyggnad: Lite tråkigt då banorna i princip såg likadana ut! 

2 av 5!

Inget ställe jag har några planer på att åka tillbaka till!
image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0