veterinär besök!

Dock inget farligt! Idag var det vaccination, stelkramp och botelism som stod på listan för Ubalias del!
Sprutor är inget hon tycker om har jag märkt men det gick mycket bättre en vad jag hade förväntat mig!

Nu blir det till att ta det lite lugnt i 2 dagar efter sprutorna, sen kör vi igång som vanligt igen.. Går riktigt bra
i dressyrarbetet nu igen efter hältan, var så synd att det skulle inträffa för hon hade blivit så himla fin i dressyren
innan! Hade t.o.m anmält mig till en dressyrtävling till allas häpnad men fick ju såklart avanmäla den ;)

Nu till helgen är det dags för mina ''knattar'' att tävla omg.2 i div 3, så kommer att befinna mig i Djursholm hela
söndagen och heja på dom, börjar verkligen förstå varför mamma alltid är så nervös när jag tävlar för känner
mig själv som en nervös ponnymorsa på andra sidan staketet! hahah..

Jag och roxy i stäket förra året!

image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0